Jak zamknąć konto w Polbanku (Raiffeisen)

O Polbanku (Raiffeisen)

Polbank znany jest w Polsce od 2006 roku. Obsługuje ponad 800 tys klientów. Na początku roku został połączony z bankiem Raiffeisen tworząc nowy RaiffeisenPolbank. Bank po połączeniu ma w ofercie szeroki zakres usług. Od kont indywidualnych poprzez konta dla małych firm, korporacji aż do kont dla klientów premium.

Likwidacja Konta w Polbanku (Raiffeisen Banku)

Uwaga: Poniższy opis dotyczy procedury zamknięcia rachunku dla konta STANDARD. Procedura może się różnić dla innych produktów tego banku.

Procedura likwidacji rachunku w Reiffeisen Polbank jest przejrzysta. Wypowiedzenie można złożyć korespondencyjnie lub osobiście w siedzibie banku. Najważniejsze punkty regulaminu:

  • Okres wypowiedzenia to standardowe 30 dni
  • Wypowiedzenie należy złożyć w formie pisemnej

Złożenie wypowiedzenia prowadzenia rachunku skutkuje również wypowiedzeniem umów o następujące produkty:

  • Kartę
  • Lokatę
  • Konto lokacyjne

W wypowiedzeniu należy zaznaczyć, co się ma stać z pozostałymi na rachunku środkami po dacie rozwiązania (o ile jeszcze ich nie przelaliśmy na inny rachunek)

Opłaty

Tabela opłat i prowizji nie przewiduje opłaty za zamknięcie konta standard.

Dokumenty

 

Dodawanie komentarzy wyłączone.

TUTAJ AKTUALNA INSTRUKCJA

Jak zamknąć konto w Inteligo >>

5 komentarzy do “Jak zamknąć konto w Polbanku (Raiffeisen)”

  1. Witam,
    Czy konto mozna zamknac droga elektroniczna? Mam tu na mysli wyslanie maila z taka prosba?
    Pragne takze zaznaczyc, ze link do ‘wzoru wypowiedzenia’ jest nieaktualny.

    Magdalena Nowakowska

  2. Coś tu jest nieaktualne, bo ja nie mogłem zamknąć rachunku w oddziale, tylko przez telefon muszę…

  3. Złożyłem przez telefon dyspozycję zamknięcia konta 1 lipca. Jest 16 sierpnia a konto nadal nie jest zamknięte.

  4. Niestety przykra prawda z tym telefonem… Od kiedy to nie można zamknąć konta bankowego w miejscu w którym zostało otwarte… i jeszcze na koncie musi być dokładnie tyle środków pieniężnych ile ma zostać pobrane przez 30 dni albo podać numer konta do nadpłaty… Trochę to dziwne no chyba, że takie są europejskie standardy…

  5. Zamykałem konto firmowe. Nie udało się przez kanał elektroniczny, ale udało się przez telefon…. Na drodze reklamacji.

Zostaw Komentarz