Zamknięcie Konta Inteligo

O banku Inteligo

Inteligo zostało uruchomione w maju 2001 roku. Obecnie prowadzone jest przez PKO Bank Polski. Pomimo związku z jednym z największych polskich banków Inteligo nie posiada żadnych placówek. Obecnie bank prowadzi ok. 650 tys. rachunków. Poza klasycznymi rachunkami oszczędnościowo rozliczeniowymi bank udostępnia również produkty kredytowe, ubezpieczeniowe oraz inwestycyjne.

 

Likwidacja konta Inteligo

Zamknięcie konta Inteligo można zlecić w dowolnym momencie trwania umowy. Rachunek zostanie zamknięty po upływie miesięcznego okresu wypowiedzenia. Okres wypowiedzenia liczony jest od momentu otrzymania przez bank pisemnego wypowiedzenia umowy. Pamiętaj! Składając wniosek o zamknięcie konta Inteligo rezygnujesz ze wszystkich produktów oraz usług powiązanych z twoim kontem włącznie z produktami kredytowymi.
Przed zamknięciem konta należy uregulować wszelkie zobowiązania wobec banku.  Po upływie miesięcznego okresu wypowiedzenia konto jest likwidowane . W przeciągu 7 dni roboczych od momentu likwidacji konta następuje rozliczenie środków zgromadzonych na rachunkach.

Opłaty

Regulamin prowadzenia konta oraz pełna tabela opłat i prowizji nie przewidują opłaty za zamknięcie konta.

Dokumenty

Regulamin prowadzenia rachunków Inteligo

Wniosek o zamknięcie konta Inteligo

Historie

Na przestrzeni ostatnich lat na próżno było szukać wniosku o zamknięcie konta na oficjalnej stronie banku. W 2009 roku na blogu nottingam.blox.pl pojawił się wpis, w którym zamieszono odnośnik to aktualnej wówczas wersji wniosku.  Oficjalnie wniosek udostępniono na stronach banku prawdopodobnie na początku 2011 roku.

REKLAMA

4 komentarzy do “Zamknięcie Konta Inteligo”

  1. jak/gdzie należy złożyć wniosek o zamknięcie konta?
    czy można to zrobić również w oddziale PKO BP ?

  2. @michał:

    Wydaję mi się, że PKO BP i Inteligo to oddzielne byty dlatego wątpię aby dało się złożyć wniosek w placówce PKO BP (aczkolwiek można zapytać).

    Wypowiedzenie można wysłać korespondencyjnie na adres banku podany we wzorze wniosku.

    Serdecznie pozdrawiam,
    Admin

  3. od lat miałem ujemne saldo -1.07 zł… nagle widnieją dostępne środki -4.32 zł… skąd to się wzięło? (nigdy przedtem tego nie widziałem)

  4. @Voyciech: proponuje spojrzeć w historię konta i zwrócić uwagę na ostatnie obciążenia.
    Serdecznie Pozdrawiam,
    Administrator

Zostaw Komentarz